Kl 05.40

...har varit uppe i en timme nu. Varför?
Jag är trött på att sova-vakna-vända mej-somna om-vakna-vänta på bäbis-somna-vakna-vända på mej osv.

Undra hur de har gått för Tessan, om bäbisen har kommit än.........


Tänk att de är 6 månader sedan UL i Falun. Herre gud va tiden har gått snabbt....å nu helt plötsligt så står den ju nästan helt stilla!




Tänk att lilla pyret bara va 14 cm stor här! Å nu känns de som om man har en elefant som lever runt i magen nästan...jämfört iaf! :)


Tror jag ska läsa en bok ist....

Kommentarer
Postat av: Katarina

Snart så har du sällskap vid den här tiden på dygnet. och har glömt den här eviga väntan, den är dryg men men den som väntar på nå gott.... du vet. Kram från oss i Hede

2009-10-06 @ 06:46:20
Postat av: Sofie

Jag hade en vaken Anakin 5 ggr inatt men jag hann drömma om dig ändå. Drömde att du fick en pojke, så spännande. får väl se när den kommer ut. Jag förstår om du tycker det börjar bli jobbigt. Med Jasmin gick jag över 5 dagar kändes som en evighet, hade 0 tålamod. Lycka till!!!

kram



Sofie

2009-10-06 @ 08:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0