Dagen då inget hände...:P



Idag va dagen som "Svahnen" skulle ha kommit med bäbisen, men IckeSaNicke, så nu går vi på övertid!

Träffa en vän i morse när jag "powerutmedbäbisenpromenerade" med Aston som tipsade om att bullbak skulle få fart på saker å ting! Å då menade hon riktigt bullar, sånna som man äter! :P
Så efter att Viktor bara fick sova två timmar efter nattjobbet i morse, skrivit under papper på omsorgsförvaltningen...så bäbisen har en "pappa på riktigt" nu...;) å ränt runt på stan, så blev de bullbak gjort!
Klämde in en tid hos BM oxå, allt såg fin fint ut å bäbisen va full av liv!
Gräddade bullarna när vi va hemma igen, å dom vart så sjuuukt goda! Men någon bäbis kom de inte!
Så efter lite vila fick de bli en promenad till....men inget händer!
Den som väntar på något gott....eller? :D

Idag förresten va vi faktist på stan utan att köpa någonting!
Lika bra att vänta tills bäbis kommit ut så men kan köpa rosa eller blått :P Hihi
Men i helgen fick vi en supersöt omlott-tröja med byxor å socks av Vikkes föräldrar! Precis den som vi hade kikat på på stan dagen innan! :D 



Nej, nu ska jag gå käka av mina nygräddade bullar å kolla på Hells Kitchen!


Nigthy


 


Kommentarer
Postat av: Julia

Vi väntar med spänning på att storken ska komma. Jag tror att det är en flicka,bullar det tycker jag är väldigt gott synd att min mamma inte kan baka. Kramar på er

2009-09-30 @ 17:14:13
Postat av: Miggi

Bullbak funkade för mig!!

Och vet fler... Du bakade nog för lite...=)

Puss

2009-10-01 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0