Suck å pust...

Tog nyss morgonpromenad med Aston! Går dock inte så fort längre, å de blir inga milslånga promenader precis....sen att avsluta promenaden med att ta sej upp för trappor här hemma, de är ju nästan som att bestiga berg! *flås* Ibland tror man hjärtat ska hoppa ur kroppen! :P

Som nästan alla förstår så kommer de kanske bli en liten annan genre här på bloggen nu. De är ju faktist inte mycket annat än förlossning, förlossning, förlossning och bäbisar som snurra i skallen på mej! :D
Idag är de 9 dagarr kvar tills bäbisen är beräknad att komma ut! Men jag började redan  "räknat ned" för en vecka sedan å dagarna går såååååå sakta!

Idag får det blir de en extra promenad med Aston, ska vicka på höfterna extra extra mycke då! ;)

Igår va en lite halvgalen dag, först så vart vi sådär "spontanbjudna" på bröllop....som va menat att de skulle vaa hemligt, men tji fick dom! Tog en ganska rask prommis med Aston på morgonen å då för första gången fick ja rejäla förverkar! Stressad till bröllopet så ville de ju knappast släppa, så när vi väl va i kyrkan typ 1 minut innan de börja så sprutade tårarna av båda värk, stress å lycka över att de va så fint! Värkarna släppte iaf...å idag känns de som om dom aldrig kommer att komma tillbax....*suck*.....tror ja ska hoppa hopprep i em!
Vart ju ganska tidigt hem eftersom Vikke skulle till jobbet. Å andra sidan de va ganska skönt tycker jag, va totalt slut å somnade i soffan redan 19.45! :)

Nu ska jag väcka älskling....som har jobbat natt! Så kanske "vi" får lite sällskap vid frukost/lunch bordet!

Ciao ciao



Min

Min lunchutsikt!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Det var ingen dålig lunchutsikt. ;)

2009-09-22 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0