Long time no blogg


Förlåt!

Har inte alls tagit mig tid för att uppdatera här på bloggen. Har ju fullt upp med men lilla tösa som är full av nya saker var och varannan dag. Cornelia har även varit förkyld för första gången, och jag med för den delen, så vi har varit lite slöa. Men en kort överblick i bilder på vad vi har gjort dom senaste veckorna.



Den 3 April har Cornelia blivit döpt i Avesta kyrka.



Astrid Ida Cornelia


Hemmabakat :)


Det har blivit en weekend i Go:teborg


Skoj att åka väska och bo på hotell


Varit hemma och haft påsklov med kusse Ebba


Baby & Barnmässan 2010




Sen har vi gjort dom vanliga vardagssakerna så som babysimmat, promenerat, träffat goa vänner, shoppat, varit ute i soligt väder, lekt med dockor osv.


Flasktränar :)





Kommentarer
Postat av: Linda

Hon är så grymt söt er lilla tjej!! Hoppas att allt är bra med hela familjen :-) Många kramar Linda

2010-04-23 @ 14:17:36
URL: http://lindacarnbo.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag vet inte om jag har sagt det! Men hon är sååå söööt! :) Hoppas att allt är bra med er!



// erika

2010-05-21 @ 11:25:57
URL: http://berglunderika.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0