Ny frilla?

Jag är så sjuuk trött på mitt hår! Måste gå till frissan. Förresten har ju som motivationshöjare sagt till mej själv att jag får unna mej sånt när jag lyckas gå ner några kilo i vikt, och i morse när jag vägde mig så hade jag gått ner ytterligare ett par kg! :) Jippi!
MEN
still far to go!

Men jag vet inte alls vad jag ska göra för nytt med håret! Är så kluven! HJÄLP!


Alt1.
Rihanna frilla med mörk färg

Alt2. Ljusa upp håret lite, så det successivt blir ljust och fint till sommren. Ljus gyllen brun.

Alt3. Klippa upp ungefär som jag gjorde sist. Behålla mörkt, eller ljusa upp det lite?

 



 

 


Jag var förresten ner på stan och unnade mig nya kläder igår, har länge sagt att jag vill ha en snygg kavaj.
Det har tidigare känts "bortkastat" att köpa massa kläder som jag förhoppningsvis skall krympa ur.
Blev även att par Treggings, kändes härligt att äntligen köpa ett par byxor med knapp och gylf :P Har ju mer eller mindre bott i leggings senaste året. Hitta även en mysig oversized t-shirt som pass fint till kavajen.









Nu vaknade Cornelia igen
Ses


Kommentarer
Postat av: Malin

HEEEEJ! Mitt förslag på frissa...alt. 1 SÅ KLART!! :-)



Hoppas att allt är bra med er.....KRAM Malla

2010-02-19 @ 08:54:44
URL: http://www.vitastjarnor.blogspot.com
Postat av: Line

mittenbilden på dig är super!! jag röstar för den :)

2010-02-19 @ 19:57:53
URL: http://linesegen.blogspot.com
Postat av: Linda

Ooooh, bilden till höger känner jag igen, Etuna eller vad? Miss you Puss

2010-02-19 @ 20:59:55
URL: http://lindacarnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0