Fika fika fika...

...gör man nästan hela dagarna nu för tiden! Men med mitt nya liv, så blir de mest kaffe kaffe kaffe, känner hur nerverna börjar spöka av allt koffein! Måste nog dra ner på det oxå nu! :)

Iaf så va vi hem till Lollo här om dagen jag, Cornelia, Tessan & Nelly! Va längesen dom träffades nu å självklart glömde jag kameran den här gången oxå!! Men mobilen var med iaf(lite dålga bilder, men bli bättre nu med den nya mobilen hoppas jag) Är kul att se hur dom har utvecklats mellan gångerna, händer ju å himla mycket nu. Fikade "NYTTIG" fika som Lollo hade fixat, enkelt oxå:
1.Tärna ett äpple & lägg upp i 4 muffinsformar
2. Strö lite kanel över & sedan lite havregryn på det
3. In i ugnen i några minuter
4. Servera med Vaniljkesella
*Mummsfillibabba*


Sötnosarna

När man ser Cornelia hela dagarna så ser man inte hur mycket dom verkligen har växt, men så när man ser Nelly då och då så blir det så mycket tydligare. Speciellt har dom växt "utvecklingsvis" och dom följer varandra i vilka "varnor" dom har. Som att stoppa allt i munnen :D

Det var längesen vi var på BVC nu, så jag har inte riktigt koll på hur mycke Cornelia har vuxit, men vi ska dit på tisdag så jag återkommer då :) På tisdag skall vi även gå på information inför första babysimmet. Det ser vi verkligen fram emot! På Onsdag har vi även föräldragrupp, är en månad sen sist, ska bli kul att träffa alla bäbisarna igen! Det blir en händelserik vecka. Själv ska jag till skolan i morgon bitti, sista rycket, bara en kurs kvar nu!



Nu skall jag se om Cornelia vill sluta med sitt soffhäng å hoppa ned i badbaljan ist. Måste ju bli söndagsfin! Så fyller hon ju 3 månader i morgon oxå, herre gud va fort tiden går!


Simma lugnt



Kommentarer
Postat av: Line

lilla sötisen då :)

2010-01-10 @ 14:46:40
URL: http://linesegen.blogspot.com
Postat av: Petra

Guuuud vilka underbara ögon hon har :)

2010-01-10 @ 18:51:09
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0