Oh baby baby!


Vet inte vart jag ska börja! Händer så himla mkt just nu :)
Cornelia sitter här i famnen med sin lilla tandborste i högsta hugg, den är mummsig tycker hon. Precis som nappen, men hon har fortfarande inte fattat grejen. När mamma töntar sej å kommer flygande mad nappen jollrar hon förtjust, gapar stort och lufttuggar för att komma åt den! Väl i munnen kör hon runtrunt den med tungan å sen med ett plopp flyger den ut igen, och så gör vi om och om igen! Huvudsaken hon har kul iaf :)  

I tisdags var det först gågen på babysim! Hade sett fram emot det jätte mycke! MEN kände mej inte riktigt "fitformybikini" yet....*suck*...så jag packa ihop Coco och drog hem till mamma för att låna en baddräkt! Hittade dock inget annat än ett par gamla bikinibyxor....och pappas läsglasögon


Schyssta? :D

Lite grövre bågar så hade dom ju varit riktigt moderna! Passar iaf pappa bättre!
Cornelia passade på att smaka lite på mormor och morfars tidning.

Bokmal :P

Som tur är har jag moster Maria! Känns som allt jag äger och har någon gång har varit hemma hos moster först :P Skämt å sido. Men var gång jag kommer dit, alltid tomhänt, så har jag konstigt nog ett par kassar å annat grejs med mej när jag går. Tacksam är jag för de, och säkert Coco med...så mycket fint som hon har fått!
Lånade iaf en svart baddräkt, kändes betydligt mkt bättre.
Och så fick jag med mig en påse kläder, ännu en badbalja och Cocos första egna stol! Dröjer nog inte så länge förren hon kommer att sitta i den!

Babysimmet var jätte mysigt! Va lite orolig att Cornelia skulle tycka det vart jobbigt efter ett tag, men allt gick bra. Men det märktes skillnad på dom lite "äldre" barnen attdom plaskade mer med fötterna åså. Coco plaskade oxå, men för det mesta flöt hon bara med och såg förvånad ut!


Pappsen och Coco tränar magläge

Svåras var nog efteråt när de skulle duschas, va ju första gången det oxå! Men de funkade fint, Coco hade fullt upp att skratta åt dom andra som såg så kuliga ut inne i duschen :) Och när mamma skulle duscha fick hon sitta i sin bilstol och kolla på.
Såklart glömde vi ju kameran! Som tur är så var Ulrika, Erik och deras söta lilla kille Sixten med på simmet och var så snälla att dom knäppte några kort åt oss oxå!  

Nu är det dax för sängen. I morgon har jag sista tentan EVER :P Eller iaf på den här utbildningen. Sen är allt klart! Då ska jag vara hemma och va mamma på heltid äntligen, ska bli skönt!


Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åååå lilla sötnose cornelia =) ser ju ut som hon är en baddare på magläge =)!



Kramar

2010-01-21 @ 12:50:10
URL: http://alltforhalsan.blogspot.com/
Postat av: Lollo

Hej hej nu måste du ju uppdatera bloggen lite ;)! Iallafall så har du en Award att hämta ut från min sida =) Kram

2010-02-01 @ 10:37:03
URL: http://alltforhalsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0