"Semester"

Min mor och far är i Gbg å hälsar på syster med familj, så då passar vi på att bo här i huset. Och det är ju som rena semestern när man kan gå raka vägen ut på morgonen och lägga sig i poolen och plaska. Synd bara att det har varit molning ett par dagar nu. Men idag vände det igen, så nu hoppas vi på fin fint i helgen!

Som vanligt har jag inte skrivit på länge, men vem har lust att sitta inne vid datorn när det är varmt och skönt ute. Sammanfattar, lite kort, tiden som har gått i bilder.


Cornelias kusin Julia har fyllt 3 år!







Cornelias "bästis" Nelly har blivit döpt!







Pappsen har ju oxå fyllt år!





Och så har vi firat midsommar hemma hos Farmor & Farfar, med trevligt sällskap, god mat och dans kring stången!





Kommentarer
Postat av: carroline :)

hej! :) fin blogg :)

kika gärna in på min blogg och kommentera det sista inlägget. jag behöver verkligen hjälp..

tack :)

2010-08-18 @ 13:03:46
URL: http://carolineregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0