Afrodans


Idag har jag varit på mitt första Afrodanspass :)
Hade inte alltid koll på alla rörelser, takt, armar och ben, men de va riktigt skojigt! Kändes att min otränade kropp verkligen behövde ta ut rörelserna lite, behövdes för att jag är visst  läskigt stel, Hur kan man låta sig förfalla såhär...*bläää*

Tidigare idag var vi ju på sim. Vart inget dyk idag heller. Vet inte varför men dyket kom så sent på lektionen. Förra gången sa instruktören att man ville ta det så tidigt som möjligt innan bäsisarna vart trött. Så precis lagom tills det var våran tur började Cornelia gnugga sig i ögonen. :/ Så de kändes bäst att bara "hällahälla" vatten idag å vänta en vecka till med första dyket!





Nu blir det fruktkvällsis!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0