Mardrömmar


Nästan varje natt sedan jag bokade tid till klippning har jag drömt madrömmar om hur jag kommer ut ifrån frisören och håret ser ut som dom i fantareklamen typ och jag bryter ihop i krokodiltårar! Ahhhh*
Vad betyder det här?

Är bara två dagar kvar så det är bäst jag hämtar skyfeln och skrapar ihop mej själv igen. Hur illa kan de bli? Har ju för tusan vart korthårig massor med gånger förut. Så här jag ju den bästa frissan oxå! Stackars Nathalie får både va frisör och psykolog :P
Vi bestämde iaf att vi ska göra det kort, och behålla den mörka färgen.
Blir nog bra!

Men jag är ju alltid så sjukt sugen på att bli ljus igen....!

Linda B är ju grymt läcker i det korta ljusa håret!

Och varje gång man googlar på korta frisyrer så är det överhängande ljus hår. Vad kommer det sig?






 






Kommentarer
Postat av: Linda

Du ska ha brunt hår :-) Inte blont för Emma ska vara brunhårig ;-) Kramar

2010-03-02 @ 19:46:26
URL: http://lindacarnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0