Nu är det klippt!


:) Äntligen!

Håret alltså! Jag var riktigt nervös innan jag tog mig till frisören i tisdags fm. Åkte dit en stund innan för att kika hårkataloger och såg en finfin frisyr med långt bak men med rak lugg. Tänkte att då blir det ju något klippt iaf. Men efter lite övertygelse från Nathalie åkte håret av tillslut iaf, och jag grät inte ens en liten tår *sss* Kändes ju helt ok. Fortfarande lite ovant men jag är nöjd :D Vet inte varför jag va så töntig den här gången, är ju bara lite drygt 3 år sen de va kort sist.




Ja just ja! Sen har ju nya datorn kommit nu, eller rättare sagt har jag finally bestämt oss för vilken dator vi skulle ha. En liten smidig rackare, perfekt för soffan :)






Söndag är det dax att åka till fjälls, så i morgon är det heldag i tvättstugan. Tvätta upp jackor å sånt som man svettats runt i när man dratt runt med vagnen i all snööö. Ska åka till mormor i morgon oxå och låna längdskidorna. Sen så fyller pappa 35 *sss* på lördag så de blir det tårtkalas hoppas jag :P
Grattis grattis pappa!


Malin från babysimmet ringde mig igår och frågade om vi ville gå fortsättningskursen, så nu är vi inbokade på den några veckor framöver igen, kul. Börjar direkt v. 11 då första kursen slutar.












Kommentarer
Postat av: Therese

Riktigt snyggt tycker jag. Själv gråter jag fortfarande över att jag klippte av mitt här för nån månad sedan :´(

Men det är väl bara att bita ihop och vänta på att det ska växa ut. Allt bra annars?

Kram Therese

2010-03-05 @ 14:46:30
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Line

Snyggt!! ha de så trevligt i fjällena :) KRAM

2010-03-07 @ 09:59:00
URL: http://linesegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0