Fy sjutton...

...våran dotter är så sjuk j**la goo!



Det spela ingen roll vilken tid på dygnet man måste vara vaken, när man möts av det här underbara leendet! Fast att mammas tuttar är jobbiga, å jag blir suur när de inte kommer lika mycke mjölk som jag är van med...så är ja ändå så himmla glad!

Idag är iaf tuttarna å mammsen bättre! :) Vi har varit ute å gått på fm för mamma behöver verkligen röra på sej!!
Va hemm till "Tant Lollo" :P här om dagen å lånade massor med tränings DVD.....när man nu skall hinna med att plöja igenom dom. Tror t.om. att jag ska hämta upp motionscykeln som står nere i förrådet, kanske man kan trampa lite då å då oxå! Men det MÅSTE bli av! Längtar ju tills att komma i dom "vanliga" kläderna igen!




Viktors föräldrar va ju som sagt här igår kväll, å som jag trott så tyckte dom nog att lillan hade lagt på sej lite! Tror nog farmor va lite orolig att hon ska bli en liten tjockis *ss* Iaf så va dom bruna som pepparkakor *orättvist* :P
Cornelia fick jätte fina varma å sköna byxa å tröja, som hon redan har använt när vi va ute med vagnen!
Å mammsen å pappsen fick Toffifee *mumma* Tror jag hade "råkat" nämt det ett par gånger att de skulle va gott ;)



Viktor, Aston å Cornelia är ute själva på kvällspromenade nu, så att jag skulle få lite tid till att plugga. Så de är väl dax att jag sätter fart med det nu, innan dom kommer hem igen!

Tjillivippen


Kommentarer
Postat av: Line

Ja visst är det underbart :) Japp vid 3 månader är de dax för sprutorna...

2009-11-12 @ 11:15:47
URL: http://linesegen.blogspot.com
Postat av: Linda

Hon är så galet söööt! Saknar dig vännen kramis

2009-11-21 @ 21:58:48
URL: http://lindacarnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0