Nytt liv!

Iaf en nystart!

Nytt år...god fortsättning till er alla föresten...och nya tag!
Självklart så har jag precis som alla andra, eller? ett nyårslöfte!
Vågen visar fortfarande 15kg + å jag är riktigt trött på det! Nu är det dax att göra något åt det!
Börjde året med att sälja min träningscykel och gick raka vägen till sportaffären å köpte en Crosstrainer ist!


Är riktigt nöjd! Å det har redan blivit ett par riktiga morgonpass på den!

Så när Lollo gav mej en utmaning häromdagen så tvekade jag inte en sekund att nappa....eller de gjorde jag ju iof, men enbart för att jag är orolig att mina knän inte kommer orka*suck*....så det blir det VÅRRUSET i maj! Ska bli riktigt kul att springa igen faktist! Å betydligt mer motiverande att träna nu när man iaf har ett konkret mål att nå, annat än alla kilon som ska bort!

Nytt träningsschema skall göras...å BÄTTRE matrutiner.
Lite taktist av mej att Viktor fick Magnus Samuelssons bok STARK av mej i julklapp...märker redan att han är sugen på en nytändning och fått lite mer inspiration!
Synd bara tt det är så h**vetes kallt ut, för till en början får de bli crosstrainer & promenad på schemat!
Gymmet får bli när i februari, känns inte riktigt som jag har "tid" än. Å så vill jag ju inte vara borta från min prinsessa så länge än!


Å på tal om henna har massor hänt....men de hinner jag visst inte berätta nu heller! Snuttan ropar, ligger i sängen å har precis vaknat!


See y later!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja nu är det bara att köra så att det ryker =)

2010-01-06 @ 17:27:34
URL: http://alltforhalsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0