Total tystnad


Igår, första dagen hemma igen efter fjällsemestern, va det kusligt ensamt och tyst här hemma! Viktor jobbade em och Cornelia och jag hade så himla lååångtråkigt!
Cornelia tyckte nog att jag va riktigt tråkig, med tanke på att hon har blivit så otroligt underhållen heeela fjällveckan :) Busat med farmor, "kasta saker på golvet som snälla kusse Julia har fått plockat upp", lekt "mamma pappa barn" & "fejkbastu lekar" med farfar, julia och alla gosedjuren m.m. m.m. 
Allt har iaf gått otroligt bra, och Cornelia har varit supernöjd hela veckan.
Sovit gott i vagnen och somnat i skaplig tid på kvällarna.





Idag har vi varit på babysim igen. Fortsättningkurs steg 2.
Cornelia la till med det bredaste leendet när vi kom ut till basängen, tror hon tycker det är riktigt skojigt att bada! Var ju tre veckor sedan nu, men allt gick lika bra som vanligt.
Pappsen var inte med och badade idag, men va med på sidan om en stund i början innan han var tvungen att åka till jobbet.
Nu har lektionerna blivit 10 min längre också, vi badar i 40 minuter nu. Sista lektionen fick några bäbisar prova dyk, men det missade vi ju. Och nu har det ju gått några veckor, så idag hällde vi vatten över huvudet igen, och nästa gång kanske Cornelia får prova dyk, spännande!




Jag tror Cornelia håller på att få gaddar, man känner små vassa "bitar" i munnen när hon gnager på mina fingrar. Skruttan, hoppas hon inte tycker att det är jobbigt bara!

Nu är det dax att knyta oss, nattinatt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0