Till Minne av Aston


Aston kom till mig en Underbar dag i September 2003.
Han var så lite
Så sårbar
Så oskyldig
Så beroende av mig 
Så underbar
Han var allt jag någonsin hade önskat mig
Han var Helt Perfekt














Tack Aston för alla fina minnen du har gett mig

För alla gånger du fått mig att le
För allt kul vi har haft
För att du alltid har stått vid min sida
För du du har fått mig att känna trygghet
för att du har varit min BÄSTA vän!

Med dig har jag aldrig varit ensam
Saknaden efter dig är enorm....
Tack för allt!
JAG ÄLSKAR DIG! ♥





Kommentarer
Postat av: Annika

jag tänker gärna på lillen. han var en fantastisk och stolt hund.

kram

2010-10-07 @ 08:57:16
Postat av: Linda

Han är saknad... Kram på dig vännen

2010-10-08 @ 18:57:39
URL: http://lindacarnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0