Regn å rusk


De är ju såå trökigt väder ute. Man har inte alls lust att promenera juu!
Hämtade upp motionscykeln igår som stog i källaren, så nu ska de bli andra bullar....ska iaf försöka trampa lite ibland :P Slipper man gå ut i regnet iaf!

Igår när Viktor va ledig så åkte vi iaf ut i skogen med Aston! Tyckte lite synd om vovven, va ju jätte längesen vi va i skogen nu. Fast iof så är inte Aston heller något fan av regn, han mer eller mindre VÄGRAR gå ut när de regnar. Men man måste ju!
Hade Cornelia i selen för första gången när vi va ute. Funkade riktigt bra, smidigare än att släpa runt med vagnen där på stigarna!



Vart ganska dålig kvallita på kortet, Viktor kunde inte alls förstå va som va tok med kameran. Kanske va de så att de hade hamnat en STOR regndoppe mitt på linsen :P jätte konstigt...när de regnar ute...!


Idag har jag varit i skolan igen oxå. Funkar riktigt bra att åka iväg bara de inte är allt för länge, två timmar max!
Viktor hemma med Cornelia, eller dom va ute å gick, ett säker kort om man vill att hon ska sova :P
Men i fredags när mamma va barnvakt va hon inte bara sov sugen, så då fick hon flaska för första gången å de hade funkat fint de oxå! Tur att jag har pumpat ur mycke, mindre tur att våran frys hade stått öppen häromdagen å fler påsar med mjölk hade börjat tina :( suck, va bara att kasta de då....


Nu ska jag skynda mej att plugga lite innan lillagrodan vaknar igen!
Sen kommer mamma å hämtar upp oss! Vi tänkte åka på liten turné idag, först kika kläder, sen fika hos mormor å morfar å så sista åka till moster Maria å se hur de går med lilla Smilla!
Smilla är från min egna "lilla uppfödning", en underbart gosig å supersocial liten lurv! Va såååå sugen på att behålla henne själv, men jag fick väl inse att de redan är ganska fulltupp med djur å barn just nu iaf! :)
Tur att hon inte fyttat så långt iaf! 



 
Ses!

:D

Kommentarer
Postat av: Linda

Heej! Vad glad jag blev för ditt inlägg! Saknar dig vännen!

Haha jag som gått igenom din också och fastnade så mycket för de vackra bilderna på din lilla familj, vilken duktig fotograf! Å snygga modeller såklart :-)

Det är fint med mig, pluggar för fullt, det är mycket nu och har börjat med Mary Kay för att få ha något mer att göra hihi :-) Klart jag kommer upp, det är bara att säga till! Då jästans ska vi ha hudvårdsklass!

Jooo tiden går verkligen fort, det är ju som med dig och Viktor, ni har väl varit tillsammans bra länge nu?

Haha aaa, den lägenheten flyttade jag ifrån redan i maj samma år som jag flyttade dit, problem med grannen kan man väl säga :-S Bor i en två, betydligt större än lilla ettan hihi.



Men det går bra i skolan nu å så? Har du långt kvar?

Jaa, du borde ju vara här och plugga! Ta med hela familjen hihi.



Saknar dig! Ha det nu så toppen! Måååånga kramar!!

2009-11-23 @ 15:22:00
URL: http://lindacarnbo.blogg.se/
Postat av: Malin

HEEEEJ, allt bra med er?! Hoppas det, tittade bara in här en sväng! SKÖT OM ER! KRAMAR MALIN

2009-11-24 @ 09:09:02
URL: http://www.vitastjarnor.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej gumman! nu är det dags att uppdatera hihi! kramar

2009-12-10 @ 09:43:55
URL: http://lindacarnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0