+ 6 dagar nu...

....jag bara väntar å väntar!
Pratade med Tessan i telefon för en stund sen. Hon stånkade fram: Ajaj, ojoj...de har börjat nu! Kl 7 i morse! 
Jag vart så avis! Hon sa att de GJORDE ont :P Konstigt.....
Vart så glad för hennes skull, +11 dagar är lång tid att vänta!

Så idag har jag bestämt mej för att göra ALLT! *hihi* Har tagit morgonprommis med Aston, nu ska jag våttorka alla golven...2 ggr kanske t.om. :D Sen när Vikke kommer från jobbet ska han springa å jag cykla runt Myrsjön! Jag ska köra i alla gupp å gropar! Så ska vi installera kupévärmarkabel från motorvärmaren idag så vi får någon värme i bilen tills pyret kommer! Å så ska vi ju hämta hem vagnen oxå!


Teutonia Spirit - Isblå


Dax att sätta fart nu då!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0