Shoppa shoppa :)

De är så j*la svårt att gå på stan utan att komma hem med något nytt!
HERREGUUUD vad jag längtar tills man kan köpa vanliga kläder igen!!! Varför är de alltid så att när man hittar som mest snyggt, så sitter de skitfult eller så har man en stor knöl på magen å man vet att de inte ens är värt att försöka prova något! Men nu är de tusan inte lång tid kvar!! :D 5 dagar! *jippijooo* *räknar ner*

Vaknade i natt med lite förvärkar, så de känns bra iaf att de börjar hända någonting!

Va till MVC igår och allt såg fin fint ut. Jag bad henne uppskatta bäbisens storlek och hon trodde någonstanns mellan 3200-3600. Hoppas bara den inte blir gigantisk tills den ska ploppa ut!
Har fått dropp till öronen oxå, då jag börjar på att få lite örongångsinflamation...å de vill man nog hellst klara sej utan vid förlossningen, så nu blir de behandling innan de "bryter ut". Drygt dock att jag haft toklock för öronen nu i 2 dagar, men idag började de lätta lite iaf!

Så fyller ju mammsen år idag oxå! Är bjudna på smörgåstårta där i em å de ska bli smarrigt! Bäst att bäbisen håller sej inne tills dess, annars lär jag väl inte få med mej Vikke till förlossningen förren han har fått ätit klart :P

Igår tränade vi agillity med Aston! Haha, han är så sjuk söt när han trycker sej igenom dom där små tunnlarna! På slutet när han började bli trött tog han med sej halva tunneln på ryggen *asg* såg sjuk kul ut! Ska knäppa någon bild nån gång i lägga ut!


Nu ska jag försöka läsa ut min bok: Innan du föder. Om avslappning och psykoprofylax. Tycker nästan de är konstig att dom har slutat med sånt på föräldrargrupperna då de ändå känns som om de är de viktigate att tänka på inför förlossningen! Avslappnad, djupa andetag, in genom näsan- ut genom munnen å så ska man göra "puffljudet" med läpparna :D


Aufwiedersehen

Bäbis shopping


 Vikke å jag köpte varsin bäbispressent till varandra här om dagen! :) Finfina bodysar! Så vart de en söt randig mössa å fina strumpbyxor åt mej!

Kommentarer
Postat av: VIkke

jag tycker om smörgåstårta jag =)

och allt annat man kan äta..!

2009-09-24 @ 14:07:58
Postat av: Anonym

Vad kul att allt går bra och att du börjat blogga lite så att man får följa dig och familjen:-) kramis

2009-09-24 @ 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0