Det var på tiden...

....har äntligen tagit mej tid att beställt en ny mobil :P
Sony Ericson C903, 5-megapixel kamera, annars ingen märkvärdig lur...men att ha skaplig kamera redo i fikan när Cornelia är på nya upptåg känns som prio ett just nu! Så va de schysst pris på den oxå + att jag lyckades snajra till mej 3 månader gratis abonnemang :D

                                                Som sagt, på tiden, min börjar bli aningen sliten!
                             




Fortfarande alldeles för kallt för Cornelia att vara ute någon längre stund. Så Aston och Viktor har gått själva idag igen. Aston älskar att vara ute i snön....men idag va inte på hugget. Huttra och skaka å vill bara ligga kvar på puffen. Fick bädda in honom med täcke och filtar när dom kom in....man riktigt ser hur mysigt han tycker det är!





Viktor jobba em, första & enda skiftet den här veckan. Mjukstart nu när han har varit ledig sedan innan jul!
Jag och Cornelia har bestämt att vi ska ha en riktig hemmadag idag. Det har blivit så mycket under jul och nyår, känns som vi knappt har varit hemma...och det märks på Cornelia att hon behöver det! Så idag har vi legat i sängen å gosat, lekt i gymmet, Cornelia smaskar på sin rosa hand å sen tänkte vi gå ner till grantanten och hälsa på en sväng! (Man får faktist säga tant, när hon är närmare 80) :)  Men först ska jag köra ett pass på crosstrainern!



Hon är så duktigt nu lillgrodan. Håller man upp "rosahanden" framför henne, ser man hur hon riktigt koncentrerar sej för att sträcka fram sin lilla hand, spreta med fingrarna...även tummen som tidigare satt fastlimmad i hennes lilla hand...tar ett rejält tag runt "rosahanden" och sen fort föra den till munnen *mumma* Min duktiga lilla tjej!
Mindre kul tycker hon att de är när hon råkar tappa den...eller kör upp den i ögat! Snuttan då!

Sådär, lite skrivet idag oxå! Nu ska jag skynda mej att träna medans hon sover!


Tjillivippen

Förresten, Cornelia och Nelly täffades igår....skall lägga in bild sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0