Sista löpningen...

...idag innan Vårruset i Gävle på måndag! Blir bara några km idag sen ska jag vila å ladda i helgen så hoppas jag att det går bra att springa på Måndag. Blir ju bara asfaltslöpning så är lite orolig för hur mina ben ska kännas. Har mycket problem med pronation, hallux valgus, benhinnor och knän just nu. Så har bara sprungit på mjuk underlag senaste tiden. Ska till "Massage Lennart" och tejpa benhinnorna med Kinesiotejp på måndag fm, hoppas det gör susen. Vart rekomenderad av Lollo, och det verkade funka ganska så bra faktist.

Första gången på Måndag som jag ska vara ifrån Cornelia nästan halva dagen. Oj oj oj, undra hur det skall gå.

Idag är det iaf fredag och jag ska träffa min vän Annicka över en fika. Va inte igår direkt. Ska bli kul att träffa henne! Sen lär jag kika in på bagheera och köpa mej några nya fina löparpants tills på måndag.

Veckan som har varit sammanfattas i bilder:







Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej :D här är vi!!!

Tråkigt att jag missade gruppen igår :(

Hade velat träffa er alla.

Det får bli nästa gång helt enkelt :D

Kramar

2010-05-19 @ 12:14:47
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0